Az iPhone mára egyfajta kultusszá nőtte ki magát, csakúgy, mint ahogy történt az iPoddal is korábban. Világméretű vírust indított el 2007-ben az Apple, ami mára felhasználók százmillióit fertőzött meg, és a tábor továbbra is rohamosan növekszik. Igaz, ami igaz, az iPhone-nak van egy különös varázsa, ahogy általában minden más Apple-terméknek is. Ez egy megmagyarázhatatlan érzés, ami miatt mindenki az újat akarja, függetlenül az árcédulától.
Ennyire szükségünk volna a legfrissebb technikai eszközökre? Ennyi embernek nyomja a zsebét a pénz, és számít egyáltalán, hogy milyen márkájú telefonra költünk el százezreket? A választék óriási, az Apple tengernyi kiegészítőt kínál, amik között mindenki megtalálhatja a kedvencét, vagy akár ha iwatch készülékünk van, hozzá watch shop is rendelkezésre áll. Ezek olyan tényezők, amiktől magunkénak érzünk valamit, vagy mondjuk úgy, személyesebbé válik az iPhone, amit szívesen használunk. Ezáltal pedig azon kapjuk magunkat, hogy egyre több Apple-terméket vásárolunk.
Ami nem is baj, amennyiben tényleg meg akarjuk mutatni, hogy hol van a helyünk a világban. Egy 2016-os kutatás szerint a fiatalok elkötelezettebbek az Apple mellett, mint bármikor. 5 évvel ezelőtt az amerikai tinik körében 48%-ról 61%-ra nőtt az iPhone-osok aránya. Ez pedig duplája a 2012-es adatoknak. Ami még fontosabb, hogy 61% úgy gondolja, a következő telefonja iPhone lesz, ez egy elektronikai piacon hatalmas különbség.